Kasuta Eelvisiiti

Kiire konsultatsioon Sinu terviseküsimusele

EELVISIIT

24/7 iseteenindus

LIITU NIMISTUGA

Vali oma arst

OLEME AVATUD E-R kl 8-17

 766 6661

Mis on Eelvisiit?

Eelvisiit on mugav digilahendus, mille abil

  • võid oma tervisemure perearstikeskusele edasta 24/7 ilma, et peaks telefoniliinil ootel olema,

  • perearstid saavad patsiendi tervisemuredega senisest süsteemsemalt tegeleda.

Miks kasutada Eelvisiiti?

24/7 veebikeskkond

Perearstikeskusega ühenduse saamiseks ei ole vaja oodata telefonijärjekorras. Saad oma tervisemure edastada just Sulle sobival ajal, perearstikeskuse tööajast sõltumatult 24/7.

Sinu mure jõuab õige inimeseni

Saad vajaliku abi kiirelt! Patsient saab iseteeninduses tagasiside, millal perearstikeskus temaga ühendust võtab.

Lühemad ravijärjekorrad

Eelvisiidi kasutamine annab meditsiinipersonalile parema ülevaate patsiendi pöördumise põhjusest. See loob arstidele ja õdedele lisaaega, lühenevad ravijärjekorrad ning kujuneb rahulikum töökeskkond.

Kuidas kasutada?

Eelvisiidi kasutamine on lihtne!

1. Vajuta allolevat nuppu “Alusta siit”
2. Identifitseeri end ID kaardi, Mobiil ID või Smart ID abil
3. Vali teema, millele soovid lahendust:

  • Uus tervisemure
  • Terve inimese visiit
  • Retsepti pikendamine
  • Vaimse tervise teekond
  • Minu krooniline haigus

Patsientidel on Eelvisiidis tervisemure edastamiseks viis valikut ehk teekonda, mis määratlevad pöördumise esmase olemuse:

  1. uus terviseprobleem
  2. retsepti pikendamine
  3. terve inimese visiit
  4. kroonilise haige visiit
  5. vaimse tervise teekond

Uue terviseprobleemi tekkimisel

Esmakordsel haigestumisel läbib patsient sümptomküsimustiku triaaži ning saab esmase tagasiside võimalike diagnoosidega ja eneseravi soovitustega. Küsimustiku läbimise järel vormub tervisepilet, mis annab meedikule vajaliku info raviotsuste tegemiseks. Patsient saab siin avaldada soovi töövõimetuslehe avamiseks.

Retseptid

Patsientidel on võimalik oma retseptidel silma peal hoida ja vajadusel mõne lihtsa hiireklõpsuga tellida pikendamise. Saabunud retseptipikenduse soovi on perearstil lihtne täita ning peale retsepti kinnitamist saabub SMS-teavitus, et retseptid on pikendatud ning võib suunduda apteeki.

Terve inimese visiit

Keskkonna vahendusel on lihtne perearstikeskusele teada anda, et soovid vaktsineerida, vajad mõnda tõendit, tulla tervisekontrolli ise või lapsega.

Kroonilise haige visiit

Kroonilise haiguse korral saab patsient kirjeldada oma seisundi muutuseid ja avaldada soovi perearsti vastuvõtule tulekuks, et arutada raviplaani edasisi samme.

Vaimse tervise probleemid

Eelvisiidis on ainulaadne võimalus saada abi vaimse tervise probleemiga: pöördumistele vastavad kl 10-22 valves olevad spetsialistid, kes saavad kiiresti ning asjakohaselt patsiendile abi anda ja vajadusel suunata teema edasi valdkonna spetsialistile (perearst, kliiniline psühholoog, vaimse tervise õde, jt.). Kui on vajalik saatekiri edasiseks raviks, siis suunatakse patsiendi terviseküsimus lahendamiseks perearsti juurde edasi.

Patsient saab kiiresti tagasiside ja meedikute tööjaotus on paindlikum

Kui oled oma pöördumise edastanud, liigub Sinu soov edasi perearstikeskusesse, kus see suunatakse kiiresti kõige õigema inimese töölauale. Vastavalt kirjeldatud murele võetakse Sinuga ühendust ja kutsutakse vastuvõtule või pikendatakse retsepti. Retseptide uuenduse soovile on eriti mugav lahendus: kui retsept on valmis, saabub Sulle teavitav sõnum ning võib apteeki suunduda!

NB! Kui teil puudub arvuti kasutamise võimalus, saate perearsti poole jätkuvalt pöörduda telefoni teel – registraator küsib vajalikud küsimused ning sisestab info ise.

Eelvisiit väärtustab Sinu ja meie aega!